[lojban-es] lo fatci lisri

la'e di'e vi le mi tcadu ku puza fasnu
i le selsoi kelci pa'u renono karcyce'a joi ciki'o sonci
i la robertus jbena fo le mi tcadu i ry sonci cfari seci'e jukpa sidju gi'e telciste sy
i sy suksa penmi lo lalxu poi na slabu sy
i le midsoi minde fi le nu ry klama my ijebabo my terpreti fi le ni condi be le lalxu ku ry
i ry spuda fi lu le lalxu mitre li pipa
i le midsoi minde fi le nu klama mo'ica'u i ro le karcyce'a e su'o le sonci jinru
i my krixa lu doi robertus ko klama ti i do jitfa cusku fi mi li'u
i ry cuscu lu ca mi pu kilci ku le lalxu gacri lo tuple po'e lo datka li'u