[lojban-fr] Lojban speakers

.i coi rodo

.i mi cazi cilre la lojban. .i mi puzi mo'u tadni le zefi'upamu lei cukta
me'e zoi kuot. Lojban for Beginners .kuot.

.i mi xabju ne'i la paris. goi ko'a .i xu lenu zo'e tavla la lojban. kei
nenri ko'a

.i mi'e .ian.xek.

.i mu'o

Je traduis par crainte de m'être mal exprimé (corrections bienvenues !) :
je suis débutant en lojban et j'ai récemment fini d'étudier 7 chapitres
sur 15 du livre "Lojban for Beginners". Je me demandais si quelqu'un
parlait la langue Lojban à Paris.

--
Yann Le Du

http://www-thphys.physics.ox.ac.uk/users/YannLeDu