[lojban-fr] Re: fasygu'e

> >> xu da vi xabju le fasygu'e
>
> >go'i.
> >mu'i mi xabju la paris .i do xabju ma

o'anai mi burna .i mu'ibo lo vi spuda cu lerci .i mi nitcu co cadysti ca le
prulamjeftu
ni'o mi na xabju le fasygu'e .i .iu mi xabju la puertos.rikos. .i mi kucli
loi tcaci be loi fraso prenu .i mi nelci le do gugde .i ku'i mi na tcidu ja
tavla ja ciska bau lo fraso .i semu'ibo mi nitcu lonu do spuda bau la lojban
i mi pamoi se bangu lo spano gi'e remoi se bangu lo glico .i e'o ko skicu
le fasygu'e .i mi ba ckire do .i ki'e
mu'o mi'e betsemes

Liste de dicussion en français sur le lojban, langue construite.