Subject: Re: mine, thine, hisn, hern, itsn ourn, yourn and theirn (was[lojban] si'o)

From: Nick NICHOLAS <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Aug 2001 18:53:52 -0700 (PDT)

la xorxes. cusku di'e

>i ie jetnu i ku'i la'edi'u na fanta le nu ma'a pilno lo stura poi
>noda pu pilno i a'o do na jinvi le du'u ma'a ba'o facki roda poi
>ma'a ka'e facki ke'a la lojban

.i do na se fanta la'edi'u .i ji'a .io mi na se fanta lenu jinvi ledu'u
ledo se facki cu to'e melbi gi'e jai cfipa

.i do djica lenu mi pensi ledu'u loi prenu poi ka'e se steci da cu simsa
loi namcu .i mi ca lenu tcidu lu mi moi li'u na pensi ledu'u la xorxes.
xamgu finti

.i mi pensi la'elu ".i mi jimpe le se smuni

.i ku'i cizra tadji be le nu cusku la'elu zu'i pe mi li'u

.i cusku zo moi .i ku'i le si'o tu'omoi cu nibli ledu'u tu'omoi fi ce'u

.i le ka tu'omoi fi ce'u cu nibli leka pa namcu lidne lo drata namcu

.i la .alis lidne le nolninmu ma pe lu .i la
.alis jgari le me la noninmu moi li'u li'u"

.i mi ca na pensi la .alis .i mi ca pensi le ka la .alis. cu simsa lo
namcu lo ka ce'u lidne noi cfipu --- gi'enai jundi le lisri

.i semu'ibo mi na ka'e zanru

.i lenu snada se jimpe cusku lo lisri bau la lojban. cu pe'isai zmadu lenu
nalslabu skutadji finti cusku lo lisri bau la lojban. leni vajni

.i mupli pe'i lenu snada se jimpe cusku gi'e ji'a larcu cusku fa la lisri
pe le serti ge'u pe la .iVAN.

Part of my objection, actually, is that this use of {moi} turns up in
Alice. xorxes, you've done much enviable work in Alice, including the
rimes. But this {moi}... I'm sorry, it's just too distracting. It's "haha,
aren't I clever", in the middle of a quite pedestrian passage of Alice
taking the Duchess hand-in-hand, and I think it backfires.

.i la'edi'u cu li'a se jinvi mi gi'e se vamji le ba'o se pleji be do bei
vo'a

(Yeah, yeah, you know what that means. :-)

-- 
== == == == == == == == == == == == == == == == == == ==
Nick Nicholas, Breathing {le'o ko na rivbi fi'inai palci je tolvri danlu}
[email-masked] -- Miguel Cervantes tr. Jorge LLambias