Subject: Re: Retraction &c, Part 2

From: [email-masked]
Date: Sun, 26 Aug 2001 02:13:17 -0000

la nitcion cusku di'e

> .i mi basna ledu'u mi ca melu ga'inai li'u tavlai
> .imu'ibo do ki'u da'i sruma ledu'u mi ctuca tavla; ki'u lenu mi pu 
lifri lo
> panra be tu'a do

I'm not sure how to interpret that {ki'u le nu}. As it stands
it is a reason for {mi ctuca tavla}, if you add a {kei} it would
be a reason for {do sruma}. It makes most sense as a reason
for {da'i}, but it can't be.

> ni'o di'a lenu mi cmima le lojbo cecmu kei mi co'a cmima le 
bangrtlingana cecmu

Is that meant to be {ca le nu mi de'a cmima le lojbo cecmu}?

----

> .i roda poi mi pinka ciska zo'u: mi ciska da mu'i lenu mi na 
curmydji lenu
> leka tolpajvrude cu pe'a nalvasxu catra basti leka pajvrude

I vaguely understand that sentence, but I don't really get
the {nalvasxu catra}. I'm also not certain whether {tolpajvrude}
is {to'e pajvrude} or {tolspaji vrude} (I guess the first).

> .i mu'ibo mi cilre le nunciska ca le nuntolcitno;
> gi'e cupra ledei tolralci selciska
> ki'u lenu mi na se ckaji le kamkakne ca lenu mi cifnu

se ckaji -> ckaji

> .i mi pu pindi gi'e se jibri lo selfu gi'e vecnu loi xirma gi'e se 
cuntu
> so'i drata jibri
> mu'i lenu mi pleji le se dejni be lemi patfu be'o
> poi loi zercpa cu dejnygau ku'o
> .e lenu mi ji'a cmima le vi cecmu
> ca'o lenu le fuzme se jbera befi la cevni cu se vasru lemi xadni

I don't understand how {e le nu mi ji'a cmima ...} fits with the
rest. It falls in the x2 of pleji, which seems strange, but I 
can't place it anywhere else. I don't understand what {le fuzme
se jbera be fi la cevni} is either.

mu'o mi'e xorxes