Subject: Re: mo'e (was: RE: [lojban] useless selmaho?

From: "Adam Raizen" <[email-masked]>
Date: Sun, 2 Sep 2001 03:19:28 +0200

la .and. cusku di'e

> Adam:
> > Isn't "mo'e" supposed to be used in cases like
> >
> > li mo'e re dirgo su'i mo'e re dirgo na du li mo'e vo dirgo
> >
> > Though perhaps "loi vo lo dirgo na sumji loi re lo dirgo loi re lo
> > dirgo" is better. (Book p. 456, ch. 18.18.3) Thus "mo'e lo spaji"
> > would be a surprise, but can be used grammatically as a number. "A
> > surprising number" would be "[mo'e] lo namcu poi [jai] spaji".
>
> Or just "[mo'e] lo [jai] spaji".

I think that "mo'e lo spaji" would be used in something like "li mo'e
lo spaji su'i mo'e lo spaji du li mo'e lo mutce spaji" while "mo'e lo
namcu poi jai spaji" could be used in something like "li fe'a ni'u pa
du li mo'e lo namcu poi jai spaji".

mu'o mi'e .adam.