Subject: Re: [lojban] Re: META : Who is everyone (and what are they saying)

From: "Adam Raizen" <[email-masked]>
Date: Sun, 23 Sep 2001 01:28:55 +0200

la nitcion. cusku di'e

> I was about to fulminate "what a dumbass grammar rule", but the
worst of it
> is, no, it's an eminently sensible grammar rule: --- you do want to
be able
> to say {ci .a vo prenu}. (Though I'd completely forgotten that you
could.)
>
> The thing about {li 20 .enai li 18}, of course, is that it *would*
be
> correct... if Lojban wasn't LALR1.

.i xu le nu le catni se zanru ke gensu'a lanli mutmi'i cu se jicmu la
me LALR1 cu pagbu le se catni nu bangu nalcne .i ca le nu da finti lo
se jicmu be na'ebo la me LALR1 be'o poi pilno le mintu gerna zi'epoi
zanru lo'u li 20 enai li 18 le'u e lo'u le broda joi le brode le'u kei
xu le di'u jufra cu gerna drani

.i ta'o lu vei ci .a vo prenu li'u .u'i

mu'o mi'e .adam.