Subject: Re: [lojban] Nationalist...Globalist...bombed (was: META : Whoiseveryone(and what are they saying)

From: "Adam Raizen" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Sep 2001 00:28:57 +0200

la xod. cusku di'e

> On Sun, 23 Sep 2001, Adam Raizen wrote:
>
> > la xod. cusku di'e
> >
> > > .i xu le kunti klesi ca'a zasti
> >
> > .i dunli ro drata ke cmaci klesi le ka xukau ce'u zasti .i du'o do
> > lo'i jbopli xu ca'a zasti
>
>
>
> da'i le pensi cu jinvi le du'u le selcmi .o le cmima cu zasti

.i lo'i klesi poi ro cmima be ke'a danfu le du'u ge li xy zmadu li no
gi li xy mleca li no zo'u xu zasti .i bai le nu na go'i kei du'o do ma
te frica le di'u klesi le kunti klesi .i mi na certu le nu pilno le
cmaci .i ku'i pe'i le kunti klesi cu sarcu le ca cmaci .i le kunti
klesi ne tai ro cmaci klesi cu sidbo gi'e zasti pa'a le nu lo'e sidbo
cu zasti .i ma te pilno le nu te sidbo fi le du'u le kunti klesi na
zasti

> .i ta'onai
> .uanai lo'u no da le'u na smuni le kunti klesi

.i ki'a .i do zo'u cusku lu no da li'u poi basti lu le kunti klesi
li'u

mu'o mi'e .adam.