Subject: Re: [lojban] kunti klesi (was: Nationalist...Globalist...bombed(was: META :Whoiseveryone(and what are they saying)

From: "Adam Raizen" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Sep 2001 22:06:37 +0200

la xod. cusku di'e

> On Wed, 26 Sep 2001, Adam Raizen wrote:
>
> > la xod. cusku di'e
> >
> > > da'i le si'o kunti klesi cu zasti .i ku'i le kunti klesi na
zasti
> > >
> >
> > .i xu lo ratni cu zasti .i da na su'oroi zgana lo ratni .i le nu
ratni
> > cu sidbo ra'u
>
>
>
> .i jitfa .i 1mai R marji .2mai le sidbo be R cu selcipra cumki .i
ku'i le
> si'o kunti klesi ku goi K curve sidbo

.i ji'u ma do jinvi le du'u ry. marji .i ganai le sidbo be ry. jetnu
gi le nu makau se zgana cu fasnu .i ku'i la'e di'u na nibli le nu ry.
marji ja zasti ji'a .i cumki fa le nu lo drata sidbo poi dunli le
sidbo be ry. le ka ciksi le nu makau se zgana cu jetnu .i ke'u no da
su'oroi zgana lo ratni

> .i si'a le nu kunti klesi cu go'i .i ciksi le nu makau
> > se zgana .ije zasti gi'o sarcu le nu ciksi le nu makau se zgana
>
>
>
> je'enai

.i le cmaci cu ciksi le nu makau se zgana .i le kunti klesi cu jicmu
le sidbo be le cmaci be'o .e le ve ciksi be le cmaci .i satci panra le
sidbo be lo'e ratni .i ja'o go da ratni gi da kunti klesi to ji'a ni'i
le nu no da ckimau sidbo kei le re da jetnu toi

.i ji'a le sidbo be lo'e ratni cu se jicmu le cmaci .i le cmaci cu se
jicmu le nu da kunti klesi .i ja'o na cumki fa le nu da sarxe le nu ge
de ratni ginai di kunti klesi to zo'o me la'o zoi extensional zoi nu
sarxe kei gi'enai me la'o zoi intensional zoi nu sarxe toi

mu'o mi'e .adam.