Subject: RE: [lojban] Re: periodic hexadecimal reminder

From: "Craig" <[email-masked]>
Date: Sat, 29 Sep 2001 14:11:58 -0400

>.i xu ma poi na nu pilno lo skami cu prali fi lenu pilno lo namcu jicmu poi
>ponse pa po'o ralnamcu se pilji
>.i da zo'u ko troci lenu ciska lo saclu be le dilcu be li pa bei da kei a
lenu
>facki ledu'u dilcu de da li no kei va'o ledu'u da na du li re te'a no'o
>.i la'edi'u na melbi

>("What, besides using a computer, is the advantage of using a base which
has
>only one prime factor?
>Try to write a decimal of the fraction 1/something, or find whether
something
>divides something else evenly, when that something is not a power of two.
>It's not pretty.")

Using 'melbi' to mean pleasant strikes my as a bit malglico. How about ".i
la'edi'u na se gleki" or ".i la'edi'u na xamgu" for "it does not please" or
"It is not good" - or even for the latter use ".i la'edi'u mabla" to express
the feelings you seem to have about hex?

--la kreig.daniyl.

'segu le bavli temci gi mi'o renvi lo purci
.i ga le fonxa janbe gi du mi'
-la djimis.BYFet

xy.sy. gubmau ckiku nacycme: 0x5C3A1E74