Subject: Re: [lojban] spatnrosace

From: Pierre Abbat <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Oct 2001 11:02:16 -0400

On Monday 01 October 2001 21:05, Pierre Abbat wrote:
> mi djuno ledu'u ro plise .e ro rozgu .e ro perli cu spatnrosace .iku'i mi
> tcidu le sedu'u ro fragari .e ro frambesi .e ro mugdali .e ro persika .e ro
> rutrprunu vu'oji'a goi ko'a cu spatnrosace .ini'inaibo le grute be ko'a na
> tamsmi le grute be lo plise .a lo rozgu

Found a website 
(http://www.life.uiuc.edu/plantbio/260/Rosaceae/Rosehome.html) that explains 
it. There are four subfamilies:
Spiraeoidae: Spiraea trees
Rosoidae: rozgu, fragari, frambesi
Amygdaloidae: mugdali, persika, rutrprunu
Maloidea: plise, perli, krataigo
How do we distinguish plums in particular from all the members of the genus 
Prunus?

By the way, one of the species is Fragaria ananassa, which sounds like it 
means "a pineapple type of strawberry".

phma