Subject: Re: [lojban] Re: pau le xamgu misno

From: Invent Yourself <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Oct 2001 16:32:48 -0400 (EDT)

On Tue, 9 Oct 2001 [email-masked] wrote:

> --- In lojban@y..., Rob Speer <rob@t...> wrote:
> > On Tue, Oct 09, 2001 at 05:59:58AM -0000, thinkit8@l... wrote:
> > > mi la djez zo'u ma pa moi le ka do jundi tu'a ce'u .i la djez
> zukte
> > > mu'i le nu xendo ro do .i ja'eboku'i dy na pensi ji'o le sevzi .i
> > > li'a le nu se minde le cecmu kei le nu se minde le sevzi cu zmadu
> le
> > > ka frili .i piso'acai loi prenu la djez simsa le di'u ka
> >
> > uanai la djez. mo
> > --
> > la rab.spir
> > noi sarji zo gumri
>
> ko tcidu la'o gy. http://groups.yahoo.com/group/lojban/message/10877
> http://groups.yahoo.com/group/lojban/message/11149 .gy. li'a la djez.
> djica le nu no roi fapro le cecmu .i ja'o dy to'e virnu

.u'i

.i 1mai la tinkit. xusra le du'u le cecmu ba'o jdice le du'u pilno tu'a
li 16

.i 2mai T gunta le ka ce'u cecmu tugni kei ca'o le za'i le cecmu cu jdice
tu'a li 10

-- 
It's said that Mullah Omar has met two non-Muslims in his life. Others say
even that's not true.

Sami ul-Haq, Osama bin Laden's closest friend in Pakistan, runs the
"University for the Education of Truth," a fundamentalist institution that
educated and trained nine out of the Taliban's top 10 leaders.