Subject: Re: [lojban] lenu ctuca zu'i po le remoi ckule fo la lojban e loi se zbasu bangu

From: Rob Speer <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Dec 2001 01:38:01 -0500

de'i li 2001.12.11 ti'u li 11.54 veti'u la stuna fa la xod pu cusku di'e
> .ue le citno cu sinma le tolcitno zo'o
> 
> .i pa'enai vu'esai .e'u casnu lo lojbo .e le loglo po'o .i le do temci cu
> ju'osai nalbanzu lo zu'o xamgu ciksi tu'a lo lojbo
> 
> ni'o mi skudji zo nalrarbau lo'u lo se zbasu bangu

.i pamai so'e lei selctu ca na to si'anai zo na'e toi jimpe ledu'u da
zbasu lo bangu mu'i makau .i lemi pamoi temci cu sarcu ledu'u ro le
selctu poi ctuca fi lo nalrarbau cu kakne lenu sutra cfarygau lepu'u ra
ctuca fi leri bangu .i ku'i mi kakne lenu mi na'e skicu le tcila be le
drata nalrarbau gi'e jundygau le re lojbau

.i remai mi na'e birti ledu'u mi kakne lenu skicu le lojbau citri po'o
ca lo mentu be li 45 .iku'i so'emu'ei lenu mi zenba cilre fi la loglan
kei mi kakne 

-- 
la rab.spir
noi sarji zo gumri