Subject: Re: [lojban] lenu ctuca zu'i po le remoi ckule fo la lojban e loi se zbasu bangu

From: Jay Kominek <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Dec 2001 22:18:25 -0700 (MST)

On Wed, 12 Dec 2001, Rob Speer wrote:

> > > ni'o baku ca le pavma'i ro cilre befi lu "lei citri je stura be loi bangu" li'u
> >
> > .a'u ma xe fanva da poi te cilre ku'o le glico bangu
>
> ki'a .i le xe ctuca cu se bangu le glibau

ma cmene la'e lu lei citri je stura be loi bangu li'u bau le glico bangu

> > xu le nu do tavla bau la lojban cu pagbu le nu do tavla pe la lojban
>
> .i xu viku .i do ka'e zgana ledu'u mi so'iroi tavla fi la lojban fo le
> glibau

vi le nu do skicu .i xu le nu do tavla bau la lojban cu pagbu le nu do
skicu la lojban

> > .i bakuxu do fatri lei mojnoi pe le nu do tavla
>
> ki'asai .i mi na ka'e fatri zo'o

zo'o ko fatri .izo'onai .oiro'a mi pu djica le nu cusku lu bakuxu gau do
fatri fi lei mojnoi pe le nu do skicu la lojban li'u

.i mi xenru le nu mi na'e drani cusku

- Jay Kominek <[email-masked]>
Plus ça change, plus c'est la même chose