Subject: Re: [lojban] question about ri

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jan 2002 00:47:04

la kreig cusku di'e

>lu "ko'a ko'e ri broda" li'u
>.e lu "ko'a vo'e ri brode" li'u
>.e lu "ko'a zo'e ri brodi" li'u
>.e lu "ko'a fi ri brodo" li'u
>
>.i ma lei bridi cu smuni? .i mi di'u cu pensi:
>
>.i le pamoi bridi lu "ko'a ko'e ko'e broda" li'u cu se smuni
>.i le remoi bridi lu "ko'a zo'e vo'e brode" li'u cu se smuni
>.i le vomoi bridi lu "ko'a fi ko'a brodo" li'u cu se smuni
>
>.i ku'i le vomoi bridi .a le remoi bridi le cimoi bridi ka'e se smuni

i go'i i sa'e le remoi enai le vomoi le cimoi cu smuni mintu

>.i
>ku'i ma poi ka'e go'i ku le cimoi bridi cu smuni? .i xu zo zo'e zo ri
>ka'e -referent?

i zo ri sinxa zo zo'e na.e le se sinxa be zo zo'e

>.i zo'e se brodo .ija'e xu le zo brodo bridi le zo brodi
>bridi cu du?

i na go'i

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Join the world’s largest e-mail service with MSN Hotmail. 
http://www.hotmail.com