Subject: Re: [lojban] irc

From: Robin Lee Powell <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Feb 2002 10:35:51 -0800

On Fri, Feb 15, 2002 at 11:04:08PM -0500, Pierre Abbat wrote:
> mi puzi jorne lei simtavla la me IRC bu'u la'o sy. lojban.org .sy .i
> mi cusku lu coi rodo li'u .iku'i noda spuda 

.i .oi .u'u mi so'aroi tirna di'o la'e di'u . iku'i le nu masno spuda cu
cafne

> .i mi zukte lenu ciska zoi .irc. /whois * .irc kei lenu facki ledu'u
> ze'upu makau na cusku kei le drata simtavla .i mi facki le mentu be li
> 3844 la .eduard .i .oiro'a djedi li su'o re!
> 
> .ipe'u lo cusku fo la me IRC. ganai do nalzvati gi ko ciska zoi .irc. /away 
> rodbo'e .irc tezu'e jarco leza'i nalzvati

.i vi'o

BTW, the last paragraph doesn't parse at all, nor am I sure how to make
it to. Perhaps:

.i pe'u lo cusku fo le me la IRC. zo'u ganai do nalzvati gi ko ciska zoi
.irc. /away rodbo'e .irc. tezu'e le nu jarco leza'i nalzvati

Yes, that appears to work nicely.

-Robin

-- 
http://www.digitalkingdom.org/~rlpowell/ BTW, I'm male, honest.
le datni cu djica le nu zifre .iku'i .oi le so'e datni cu to'e te pilno
je xlali -- RLP http://www.lojban.org/