Subject: cipja'o

From: "G. Dyke" <[email-masked]>
Date: Sat, 27 Apr 2002 12:32:21 +0200

.i ma pensi do di'e

.iju'a da poi nalfrinu ku'o de poi nalfrinu ku'o di poi frinu ku'o zo'u di
tenfa da de

.i la'e di'u jalge la'e di'e

.i le seltenfa be li re bei li re be'o goi ko'a cu nalfrinu

.i le tenfa be ko'a bei ko'a be'o goi fo'a cu frinu jonai nalfrinu

.i da'i fo'a cu frinu .inaja lo frinu no'u fo'a cu tenfa lo nalfrinu no'u
ko'a lo nalfrinu no'u ko'a

.i li re tenfa fo'a ko'a ki'u le du'u li vei ny te'a my ve'o te'a sy du li
ny te'a vei my pi'i sy ve'o

.i da'i fo'a cu nalfrinu inaja lo frinu no'u li re cu tenfa lo nalfrinu no'u
fo'a lo nalfrinu no'u ko'a

.ija'o da poi nalfrinu ku'o de poi nalfrinu ku'o di poi frinu ku'o zo'u di
tenfa da de

mi'e greg
--
http://www.myepfl.ch/gregory.dyke

.i lo'e to'e makcu cu djica lenu tolcumla morsi kei lo telda'a
.i lo'e je'a makcu cu go'i to'ebo le se go'i