Subject: Re: [lojban] Re: casnu bau la lojban le si'o selma'o

From: Invent Yourself <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2002 11:19:34 -0400 (EDT)

On Thu, 6 Jun 2002, Nick Nicholas wrote:

> .i .a'ozo'o mi na jai dicra lenu la djez. joi la xod. darlu fapro sixmu
> .i ku'i leka ckaji zo tau cu steci so'o lerfu ciste
> .i go'i po'o le xelso .e le latmo .e le slovo .e le dzena bangrkartveli
> .i le tarmi be le lerfu pe zo ga'e zi'e pe le slovo na frica
> le tarmi be le lerfu pe zo to'a zi'e pe le slova
> .i je le pilno be le bangrkartveli ca rivbi lenu fricygau loi lerfu
> loi lerfu la'e zo tau
> .i la'edi'u jarcu ledu'u rirci fa la'e zo tau
> .i le xelso ciska cu jai cabna simxu le latmo ciska fai lenu finti
> la'e zo tau ca le midju cedra

.i mi gleki le nu do cusku fi mi'a .i .a'o do mulno kanro

.i li'acai .u'iru'e le zu'o pilno lo'i lerfu be le'a zo ga'e ku goi ko'a
le zu'o casnu lo cmavo be zo ui bau lo banrglico kei .enai le zu'o do'a
pilno ko'a roda cu smuni lu'e le tcaci tu'a ko'a

-- 
Nisha, 26, clutching an ice cream and her toddler son, read impassively
through a leaflet calling for immediate dialogue with Pakistan to avert
the horror of a nuclear war. "Why should we worry about this?" she said
with a shrug. "India has more nuclear weapons than Pakistan. We will
wipe them off the map and win the war."