Subject: Re: [lojban] Re: New Members, Board of Directors, other LogFest results

From: Invent Yourself <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2002 16:21:39 -0400 (EDT)

On Fri, 26 Jul 2002, Cyril Slobin wrote:

> On Wed, 24 Jul 2002, Invent Yourself wrote:
>
> > pe'a mi na djica na'ebo le zu'o mi joi le nalgli cu casnu bau la lojban .i
> > pe'anai ku'i ju'osai lu'a le jbogri cu bangli po'o .i ja'o na'ebo jy.
> > fuzme le da'inai zu'o fanva
>
> .ia le glibau cu bangu ro lo jbopre .i ku'i na pamoi go'i .i ma'a se
> nabmi le du'u roda cilre fi la lojban le glico po'o .enai le vo'a xi
> da'a boi pamoi bangu

mi ba'o jorne le do banxrusko mrigri goi ko'a mu'i le si'o selcasnu mi joi
su'o jbopre poi glico ruble zi'e poi le kamlojbo cu zmadu le kamglico .i
xu zasti ci'e ko'a

-- 
Nisha, 26, clutching an ice cream and her toddler son, read impassively
through a leaflet calling for immediate dialogue with Pakistan to avert
the horror of a nuclear war. "Why should we worry about this?" she said
with a shrug. "India has more nuclear weapons than Pakistan. We will
wipe them off the map and win the war."