Subject: Call for proofreading

From: Nick Nicholas <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Aug 2002 00:23:56 +1000

.i mi {mu'i tu'a le se casnu pe la jbonunsai} cu ca'e cpedu lenu ro 
se cinri cu rore'u banlytroci pranygau lanli le cfacilre cmacku .e le 
velcli pu'o li 20 pi'e 9.

.i .aunaicai mi na jmina loi vajni seltcidu .i ba'o lo nanca be li 
papimu mi senpi ledu'u lo di'u se jmina cu jai se nitcu

.i ku'i mi birti ledu'u lo cusno vrici {poi jai se nitcu fai lenu 
cikre} cu ca'o zasti

In accordance with Logfest discussions, I hereby request all and 
sundry to put the level 0 brochure and the lessons through one last 
big proofreading, with a deadline of Sept 20. There is no way in hell 
I will add substantial content; and after a year and a half, I doubt 
there'll be any call for it. But I'm sure there will still be random 
miscellanea to patch up.

mi'e nitcion.
-- 
[][][][] [][][][][][][][][][] [][][][]
Dr Nick Nicholas. [email-masked] http://www.opoudjis.net
University of Melbourne: [email-masked]
Chiastaxo dhe to giegnissa, i dhedhato potemu,
ma ena chieri aftumeno ecratu, chisvissemu. (I Thisia tu Avraam)