Subject: Re: [lojban] .uanai ne'i le velcli

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sun, 18 Aug 2002 14:06:02 +0000

la braiyn cusku di'e

>.i ne'i le 3 pi'e 1 moi fanva selcpe zoi gy. I mail you in Lojban. gy.
>goi ko'a se fanva fu lu .i mi mrilu fi do bau la lojban. li'u goi ko'e
>.i .ue .uanai pe'i ko'e se smuni zoi gy. I (am the initiator in a
>transaction with a delivery service to send something to you) in Lojban.
>gy. mi .i .o'acu'i mi fanva ko'a fu lu .i mi mrilu zo'e pe bau la
>lojban. do li'u

i mi do tugni le du'u le do jufra cu satci zmadu i ji'asai ka'e
cusku lu mi mrilu lo lojbo do li'u

>.i ni'o ne'i le 7 pi'e 4 moi fanva selcpe zoi gy. I was talking to a
>friend I forgot to talk to earlier. gy. goi ko'i se fanva fu lu .i mi pu
>tavla lo pendo poi mi to'e morji lenu mi tavla ke'a puku li'u goi ko'o
>.i .oi ko'o se smuni fi mi fe zoi gy. I was talking to a friend who I
>forgot that I talked to earlier. gy. .i .oi .uonai

i drani i ui cinri mupli i e'u fanva le pamoi fu lu mi pu tavla lo
pendo poi mi pu to'e morji le nu ei mi tavla ke'a li'u

mu'o mi'e xorxes

>
>.i ni'o .u'ocu'i ko sidju mi lenu mi jimpe leka mi srera .i mu'o

_________________________________________________________________
Join the world’s largest e-mail service with MSN Hotmail. 
http://www.hotmail.com