Subject: Re: zo xoi ze'e zasti (was: The missing cmavo?!?)

From: Invent Yourself <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2002 10:52:47 -0400 (EDT)

On Fri, 23 Aug 2002, Jordan DeLong wrote:

> On Fri, Aug 23, 2002 at 11:39:23AM -0400, Invent Yourself wrote:
> > On Fri, 23 Aug 2002, Jordan DeLong wrote:
> [...]
> > > .iba'a mi na djuno ledu'u tai makau do djica lonu pilno zo jai .e zo xoi
> > > poi cmavo la'e zo roi
> >
> > .i ru'a zo xoi cmavo zo roi .i ja'o da smuni lu go'i xoi li .5 li'u .i de
> > smuni lu li .5 ca jai xoi broda li'u .i na kakne fi le za'i zo xoi cmavo
> > zo moi
>
> .i do jai gau danfu le mi preti .i lonu zo jai pilno fi lonu basti zo
> tu'a to mu'a lu mi jai du'eva'e fenki toi kei zmadu lonu zo jai pilno
> tai lu mi jai gau tu'a do fekni li'u kei le ni lakne .iseni'ibo leza'i
> zo xoi to zo va'e ji'a toi cmavo la'e zo moi kei xamgu

lu'e le du'u zo roi .enai zo moi cu sumtcita cupu danfu tu'a do

> .ija da poi tavla zo'u cumki fa leza'i da pilno zo xoir fa'u zo va'e
> ca lonu da cmavo be zo roi fa'u zo moi be'o nitcu

zo moi zmadu zo roi le ka pilno ma

-- 
Before Sept. 11 there was not the present excited talk about a strike
on Iraq. There is no evidence of any connection between Iraq and that
act of terrorism. Why would that event change the situation?
-- Howard Zinn