Subject: me le cmalu turni me'u panomoi bo pagbu

From: "G. Dyke" <[email-masked]>
Date: Sun, 8 Sep 2002 17:48:33 +0200

ni'o ty puca'aki zvati le canlu be le plini poi se tcita li ciremu bi'i li
cicino
.i mu'i pamoi fa lenu ty. vikte fi py. tezu'e lenu jibri sisku gi'e cilre

ni'o le plini pamoi cu se xabju lo nolraitru
.i le nolraitru nobli zutse fi'o dasni le nukni je rankre lo ritli stizu poi
sampu jeku'i banli

ni'o .a'e ju'a se turni sei le nolraitru ca lenu ny viska le cmalu turni kei
krixa cusku
.i sei ty. sevzi ke preti cusku ki'u ma ri ka'e tcita be mi dunda va'o lenu
mi noroi ca'a se viska ri

ni'o ty na djuno le du'u ga'a lo'e nolraitru le munje cu sampu traji ki'u le
za'i ro remna se turni

ni'o ko zo'i klama tezu'e lenu mi do semau viska sei le nolraitru noi mutce
jgira lenu nolraitru be da

ni'o le cmalu turni cu kanla siska le ka ri zutse ce'u
.iku'i le plini cu culno le banli ke rankre kosta .iseki'ubo ty. stanli
stali .ibo ki'u leza'i ty tatpi kei ty moklu ke ganro kargau cei broda
.i le nu broda cu na'e drani nu tarti va'o lenu lo nolraitru zvati sei ny
cusku e'anaicaiga'i
.i mi na'e ka'e fanta sei le cmalu turni cu spuda cusku se'u ki'u lenu mi
ze'a klama gi'e na sipna
.iseki'ubo sei le nolraitru ty. cusku .e'oga'i ko broda .ibo mi ze'u lo
nanca be li so'e na zgana lenu da broda .ibo leinu broda jai cinri mi
.ibo.o'ocu'i ko za'uroi broda .ibo la'edi'u te minde

************
pff, this is too heavy for me
--
http://www.myepfl.ch/gregory.dyke

.i lo'e to'e makcu cu djica lenu tolcumla morsi kei lo telda'a
.i lo'e je'a makcu cu go'i to'ebo le se go'i