Subject: Re: [lojban] Le petit prince - I

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sun, 08 Sep 2002 19:03:20 +0000

la djorden cusku di'e

> > i le sumti po'u zo sy cu nenri le sumti po'u lu le se kalte be sy
> > be'o ku li'u i ma romoi i ku'i ie cfipu i xagmau fa le nu rivbi
> > le nu pilno zo ri
>
> .i na jimpe lu ma romoi li'u

"Which one is last?"

> .iva'i le sumti po'u zo sy cu pamoi ke mulno sumti ta'i le zu'o zu'a
> mo'iri'u tcidu to le xunre cukta toi

le se kalte be sy be'o ku

{sy} is embedded in {le se kalte be sy be'o ku}. It doesn't come
before nor after it.

> > i le du'u zo py sinxa makau cu jalge le vanbi enai lo satci
> > javni i do drani jimpe fi le mi terzu'e
>
> .i xu do birti .i mi ju'oru'e morji ledu'u ro lerfu sumti cu se smuni
> la'e le ba'e pamoi sumti poi cfari tai le lerfu ku to satci toi

i va'o le nu lo tai javni cu zasti kei mi toltinbe i pe'i
bebna javni i na kakne le nu tinbe va'o lo clani selsku

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com