Subject: Le petit prince - IV

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2002 23:59:27 +0000

ni'o taiku mi ba'o facki lo remoi ke vajni datni noi du'u le ny
krasi plini cu ja'aru'e zmadu lo'e zdani le ka barda

ni'o la'e di'u mi na ka'e mutce spaji i mi djuno le du'u pa'a
lei barda plini no'umu'a la terd joi la jupiter joi la mars joi la
venus vu'o noi da ke'a zu'i cmene cu zasti fa ji'a loi xecto be lo'e
drata noi su'oroi tai cmalu ja'e le nu nandu fa le nu viska ke'a
sepi'o lo darvistci i ca le nu lo tarskepre co'a facki fi paboi xy
kei lo namcu xy cmene ty i mu'a cmene fa lu le plinycma po'u
li 3251 li'u

ni'o mi jinvi fo loi se junri fe le du'u le plini poi terdi le cmalu
noltrube'a cu me le plinycma po'u li B612 i papo'oroi viska
le di'u plinycma sepi'o lo darvistci i lo turko tarskepre cu go'i
ca li 1909

ni'o ty banli jarco le ty te facki bu'u lo tarske ke sornai nunjmaji
i ku'i noda lacri ty mu'i tu'a le ty taxfu i lo'e makcu prenu cu tamsmi

ni'o xamgu le nunmisno pe le plinycma po'u li B612 fa le nu lo
turko raitru cu bigygau le ry se turni le nu dasni tai lo'e ropno i le
tarskepre cu rere'u jarco ca li 1920 fau le nu dasni lo melmapti
mutce i ca le ca krefu roda tugni ty

ni'o mi te lisri le plinycma po'u li B612 lei di'u tcila do gi'e lacri
do tu'a le py namcu ki'u tu'a lo'e makcu prenu i lo'e makcu prenu
cu prami lo'e namcu i ca le nu do py tavla lo cnino pendo kei py
noroi te preti le vajrai i py noroi cusku lu ma sance le ra voksa
i ra zmanei le mo nunkei i xu ra crepu loi toldi li'u i py preti cusku
lu ra nanca li xo i xoda tunba ra i ra ki'ogra li xo i le ra patfu cu
jerna lo'e rupnu be li xo li'u ibabo py jinvi le du'u cypy slabu py
i va'o le nu do cusku fi lo'e makcu prenu fe lu mi pu viska lo
melbi zdani ne loi xunblabi bliku zi'e noi loi xrulrgeraniu cu zvati
lei canko zi'enoi loi tcacpi cu cpana le drudi li'u kei py na kakne
le nu se xanri le zdani i ei cusku lu mi pu viska lo zdani pe lo'e
rupnu be li panonoki'o isemu'ibo py ki'asku lu ua melbi li'u

ni'o taiku va'o le nu do cusku lu je'urja'o le du'u le cmalu
noltrube'a cu zasti kei fa le nu ny manci gi'e cmila gi'e djica lo'e
lanpanzi i le nu da djica lo'e lanpanzi cu je'urja'o le du'u da
zasti li'u kei py galgau lei janco gi'e tarti tai le nu do verba i ku'i
va'o le nu do cusku lu ny se terdi le plinycma po'u li B612 li'u
kei py se birtygau gi'enai jai fanza do fai tu'a lei py preti i py
tamsmi la'e di'u i ei na xebni py i e'i lo'e verba cu mutce fraxu
lo'e makcu prenu

ni'o ki'u li'a ma'a poi jimpe fi le nunjmive cu ckasu lo'e namcu i
au mi co'a te lisri fi dei tai tu'a lo'e crida lisri i au mi cusku lu
puzuvuku le cmalu noltrube'a cu xabji lo terdi poi ja'aru'e zmadu
ny le ka barda ku'o gi'e nitcu lo'e pendo li'u i du'o lo'e jimpe be
fi le nunjmive la'e di'u simlu le ka zmadu fi le ka jetnu

ni'o ki'uku mi na nelci le nu zu'i xalbo tcidu le mi cukta i mi lifri
lo tai se dunku fau le nu mi te lisri fi le dei se morji i za lo nanca
be li xa le mi pendo pu klama co kansa le py lanpanzi i mi troci
le nu skicu py kei tezu'e le nu na tolmorji fi py i badri fa le nu
tolmorji fi lo pendo i ro prenu na se pendo da i mi ka'e binxo
lo'e makcu prenu noi se cinri no na'e bo loi namcu i ki'u la'e di'u
ji'a mi pu te vecnu lo skari joi pinsi tanxe i nandu fa le nu zu'i
za'ure'u co'a pirfi'i ca le nu nanca le memimoi kei kei va'o le nu
zu'i noroi troci le nu co'e lo drata be lo kalri sincrboa a lo ganlo
sincrboa ca le nu nanca li xa i li'a mi ba troci le nu pirfi'i loi traji
be le ka simsa bei fo lei selka'e i ku'i mi ne mulno birti le du'u
snada i lo pixra cu mapti i lo drata na'e simsa i mi milxe srera ji'a
tu'a le ka barda i viku le cmalu noltrube'a cu dukse le ka barda
i vaku dukse le ka cmalu i mi senpi ji'a fi le skari be le ny taxfu
iseki'ubo mi juxre troci tai ti tai ta ja'e lo zabna ja'e lo mabla i mi
ba srera tu'a loi vajni mutce tcila i ku'i ei fraxu mi la'e di'u i le mi
pendo noroi ciksi i ju'ocu'i py jinvi le du'u mi simsa py i ku'i uinai
mi na kakne le nu viska lo'e lanpanzi pa'o lo'e tanxe i ju'ocu'i mi
milxe simsa lo'e makcu prenu i la'a mi pu tolci'obi'o

----------------------
mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Join the world’s largest e-mail service with MSN Hotmail. 
http://www.hotmail.com