Subject: Re: [lojban] me tu'a zo tu'a

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sat, 14 Sep 2002 18:06:39 +0000

la djorden cusku di'e

> lu tu'a mi xe klama li'u .e lu zo'e pe mi xe klama li'u
[...]
> to ji'a mi jinvi ledu'u lu da pe mi li'u zmadu lu zo'e pe
> mi li'u .iku'i na vajni toi

i pe'i le te frica cu du'u tu'a zo zo'e cu sarcu le nu le te
cusku ka'e djuno le du'u zo zo'e sinxa makau

> ni'o pe'ipei le pamoi ji'a cu drani gi'e ka'e se smuni lu le mi
> karce li'u to .e'u ta'i lu le su'u ce'u karce mi kei li'u toi

i pe'i le pamoi na toldrani i ku'i na ka'e se smuni lu le mi
karce li'u i le su'u ce'u karce mi cu karce nagi'u xe klama

ni'o ta'o mi cusku lu le memimoi cu xe klama li'u

> .i ko lojbo spuda

vi'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Join the world’s largest e-mail service with MSN Hotmail. 
http://www.hotmail.com