Subject: Re: [lojban] me tu'a zo tu'a

From: Jordan DeLong <[email-masked]>
Date: Sat, 14 Sep 2002 14:47:39 -0500

On Sat, Sep 14, 2002 at 06:06:39PM +0000, Jorge Llambias wrote:
> la djorden cusku di'e
> > lu tu'a mi xe klama li'u .e lu zo'e pe mi xe klama li'u
> [...]
> > to ji'a mi jinvi ledu'u lu da pe mi li'u zmadu lu zo'e pe
> > mi li'u .iku'i na vajni toi
> 
> i pe'i le te frica cu du'u tu'a zo zo'e cu sarcu le nu le te
> cusku ka'e djuno le du'u zo zo'e sinxa makau

.i paunai xu do ca cusku lesedu'u zo da na banzu seja'e leza'i
le te cusku na'eka'e djuno ledu'u makau sinxa .i mi na djuno
ledu'u xukau mi do tugni kei gi'eku'i se cinri

> > ni'o pe'ipei le pamoi ji'a cu drani gi'e ka'e se smuni lu le mi
> > karce li'u to .e'u ta'i lu le su'u ce'u karce mi kei li'u toi
> 
> i pe'i le pamoi na toldrani i ku'i na ka'e se smuni lu le mi
> karce li'u i le su'u ce'u karce mi cu karce nagi'u xe klama

.i xu do ka'e stidi lo jufpau poi simsa lu le su'u ce'u karce mi
kei li'u goi ko'a zi'e poi zmadu leka se smuni la'e lu le mi karce
li'u

> ni'o ta'o mi cusku lu le memimoi cu xe klama li'u

.i cinri .i drani leka gerna .u leka smuni .i'ecu'i

-- 
Jordan DeLong - [email-masked]
lu zo'o loi censa bakni cu terzba le zaltapla poi xagrai li'u
sei la mark. tuen. cusku