Subject: carolingianosity

From: Nick Nicholas <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2002 19:32:25 +1000

John Cowan's rotating .sig triggered a Lojbanic response, which I 
thought I'd burden you guys with instead:

> Charles li reis, nostre emperesdre magnes,
> Set anz totz pleinz ad ested in Espagnes.

lu	.i la karolus ku no'u le noltru zi'eno'u le banli turni be ma'a
cu stali le spano tutra ca'o lo nanca be li su'o ze
li'u

.i la nanmu poi barda (no'u na'ebo la nanmu ku poi barda ge'u)
cu ti'e jinga lenu danfu lei muslo
gi'e ja'o toljinga lenu danfu loi natmrxeuskara --- po'u lei cu'u muslo

... and that leads me to a question. {la nanmu poi barda} is Mr Great 
Man, and {la nanmu ku poi barda} is the great Mr Man. I gather {la 
poi barda ku'o nanmu} is also {la nanmu ku poi barda}? And with 
cmene, I can't do this trick, can I --- I can't distinguish between 
*Charles Great {la karolus poi barda} and the great Charles *{la 
karolus ku poi barda} --- let alone *{la poi barda karolus}.

-- 
**** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** ****
* Dr Nick Nicholas, Linguistics/French & Italian [email-masked] *
University of Melbourne, Australia http://www.opoudjis.net
* "Eschewing obfuscatory verbosity of locutional rendering, the *
circumscriptional appelations are excised." --- W. Mann & S. Thompson,
* _Rhetorical Structure Theory: A Theory of Text Organisation_, 1987. *
**** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** ****