Subject: [[email-masked]: New posting in interactive story]

From: Robin Lee Powell <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2002 10:47:33 -0700

----- Forwarded message from [email-masked] -----

Subject: New posting in interactive story
From: [email-masked]
To: [email-masked]
Envelope-to: [email-masked]
Delivery-date: Thu, 19 Sep 2002 09:03:56 -0700
X-Spam-Status: No, hits=2.4 required=5.0
tests=FROM_AND_TO_SAME_1,NO_REAL_NAME,SPAM_PHRASE_00_01
version=2.41
X-Spam-Level: **

Author: Greg ([email-masked])
Chapter 2: me la meiliem

Text:

ni'o la meiliem simsa le'e te makfa crida ibo my barda je laldo to ku'i
na laldymau binxo toi gi'e dasni lo grusi ke barda mapku gi'e bevri lo
grana be lo mudri tepi'o le makfa be fi vo'a

ni'o ze'eku my xabju lo vrici gi'e se kansa noda iku'i my di'i sidju le
danlu ki'unai ledu'u remna rirbi iseja'ebo my na'e slabu lenu tavla le
drata gi'e ta'e cusku fi vo'a ta'i tu'a le tanru secau tu'a le bacru te
bridi 

ni'o ca le cerni my cikybi'o je cusku lu oi.uinai solri gapru dukse
sipna i iicai.uanai ca'a na grana vizyzva i mo zvati li'u 

Options:
la meiliem te lebna le grana lo remna
lo curmu noi pujebanai cmalu cu citka le grana

----- End forwarded message -----

-- 
http://www.digitalkingdom.org/~rlpowell/ BTW, I'm male, honest.
le datni cu djica le nu zifre .iku'i .oi le so'e datni cu to'e te pilno
je xlali -- RLP http://www.lojban.org/