Subject: Le Petit Prince - IX

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sat, 21 Sep 2002 03:10:41 +0000

ni'o pe'i ny se prali le nu cliva kei lo nu loi cilce cipni cu
zdacne i ca le nuncliva cerni ny gasnu le nu le ny terdi cu mulno
cnici i ny kurji derlumci lei cikna je'erma'a i ny ponse re
je'erma'a noi cikna zi'e noi xamgu se pilno fi le nu glagau le
cerni sanmi i ny ponse lo cando je'erma'a ku ji'a i ku'i cu'u ny
zu'i noroi djuno iseki'ubo ny derlumci le cando je'erma'a ku ji'a
i va'o le nu drani derlumci kei lo'e je'erma'a cu di'i tolvlile
jelca secau le nu jetce i lo'e je'erma'a nu jetce cu simsa lo'e
damtubnu fagri i li'a bu'u le mi'o terdi mi'o dukse le ka cmalu
kei le nu ka'e terlumci lei je'erma'a iseki'ubo jy mutce le ka
jai raktu mi'o

ni'o ji'a ny vimcu fau le nu milxe badri kei lei romoi be lei
tricrbaobabu co'arbanro i ny krici le du'u ny ba noroi xruti i
ku'i ro le slabu se gunka cu simlu ca le zi cerni le ka mutce le
ka titla i ca le nu ny le xrula rore'u jaursabji gi'e pu'o setca
le blacygai kei ny sanji le nu djica le nu klaku

-- i co'o --sei ny fi le xrula cusku

ni'o ku'i xy na spusku

-- i co'o --sei ny krefu cusku

ni'o le xrula cu kafke i ku'i na se rinka le nu xy bilma

-- i mi pu bebna --sei xy za cusku-- i ko mi fraxu i ko troci
le nu do gleki

ni'o ny se spaji le nu claxu lo'e nu vlasfa i ny stali fau le
nu mulno se cfipu gi'e jgari le blacygai i ny na jimpe fi le
vi tolvlile cando

-- i je'u mi do prami --sei le xrula fi ny cusku-- i do pu djuno
noda fi'o fuzme mi i nasai vajni i ku'i do mi dunli le ka bebna
i ko troci le nu do gleki i ko toljgari le blacygai i mi na za'o
djica tu'a by

-- i ku'i lo'e brife y

-- i mi na tai bilma i le nicte ke vifne vacri ba xamgu mi i mi
xrula

-- i ku'i lo'e danlu y

-- i ei mi sarji reji'ici ciftoldi va'o le nu mi djica le nu se
slabu lo'e toldi i ti'e tai melbi i va'onaiku ma mi ba vitke i
do ba darno i lo'e barda danlu zo'u mi na terpa i mi se jgalu

ni'o xy sapru'i jarco lei vo kinli ibabo xy jmina cusku di'e

-- i oi ko na tai stali i do ba'o jdice le du'u do cliva i ko
klama

ni'o ki'ubo xy na djica le nu ny viska le nu xy klaku i xy tai
jgira xrula

-------------------------

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: 
http://photos.msn.com/support/worldwide.aspx