Subject: Re: [lojban] bloti/marce

From: Jordan DeLong <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2002 22:52:07 -0500

On Sat, Sep 21, 2002 at 03:18:09AM +0000, Jorge Llambias wrote:
> la djorden cusku di'e
> 
> > .i zo carce .e zo karce .e zo bloti na marce be fi zi'o gismu .i
> > mu'a cu'u do lo'e bloti cu marce fi loi na'e sligu .enai zi'o .i
> 
> i mi na cusku di'u i pe'i lo'e bloti cu marce fi loi na'e sligu
> e zi'o i na natfe

.i ba'a mi na jimpe tu'a zo zi'o .i mi ba za'ure'u tcidu tu'a ri
vi le xunre cukte .i li'a mi na jimpe ledu'u ta'i makau do ki'ijdi
zo trene tu'a zo bloti fu leza'i ra na klesi cmima tu'a ri .iku'i
tugni lei drata xe ki'ijdi be fa do

> > si'a lo'e trene cu marce fi loi velkla garna to zo garna zmadu zo
> > linji noi mi pu cusku toi
> 
> i mi do tugni le du'u lo'e trene cu marce i lo'e xe klama ku ji'a
> cu marce i ku'i zo trene na cmima le girzu pe lei marce be fi zi'o
> gismu i zo trene na gismu fi lo'e marce kujoi lo'e se marce kujoi
> lo'e ve marce

.i .ua le jufra poi simsa le do roroi jufra cu pu jai milxe cfipu mi
.i mi pu xlali pensi zo te va'o zo ve .i ca jimpe .i ko na jundi
lei puzi jufra pe mi .u'i

-- 
Jordan DeLong - [email-masked]
lu zo'o loi censa bakni cu terzba le zaltapla poi xagrai li'u
sei la mark. tuen. cusku