Subject: Re: [lojban] Re: le petit prince - II

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2002 03:15:43 +0000

la djorden cusku di'e

> je'e .i mi pu pensi tu'a lo drata te brivla be fa zo nonkansa .i
> zo nonkansa cu na se vasru le luvjo liste .isemu'ibo mi pu pensi
> ledu'u ri lujvo lu ko'a na'e kansa ko'e ko'i li'u .i ca jimpe

i zo nalkansa cu mapti zmadu la'e di'u i ma'a nitcu le nu la
jvovlaste cu co'a co'e

>[...]
> > > > ni'o ca le pamoi vanci mi sipna vu lo minli be li ki'o to'o lo se
> > > > xabju tumla
>
> .i mi pu jimpe le smuni .i ledu'u xukau drani fo le xunre cukta
> cu cinri je tesete preti mi .i xu do djuno

i le xunre cukta cu stidi le du'u pilno zo nu'i joi zo la'u tu'a
le smuni

>[...]
> > i pe'i pu na jimpe ki'u le nu se spaji gi'e na pu jundi i fanva
> > zoi fy hein fy fo le fraso i pe'i zoi gy huh? gy le glico
>
> .i uenai .i mu'i ma zo ki'a .enai lo'u je'enai le'u se vanbi lenu
> na jimpe .enai lenu valsi cfipu jake xlali tirna .i mi na xusra
> ledu'u na drani .ibo kucli po'o

i mi na birti i lo'u je'enai le'u na simlu fi mi fe le ka rarna je
zmiku spuda i pe'i sanji je pensi spuda i mi jijnu le du'u zo ki'a
ka'e zmiku se bacru i pe'ipei

>[...]
> .i ca'i le gi'uste lo'e mosra cu bapli .i xu ba'a .i'enai do le
> gi'uste cu to'e tugni .i ri stidi ledu'u ka'e cusku zo termosra
> gi'anai djica le drata te brivla

i pe'i mu'a mi ka'e mosra le loldi le burcu i mi bapli le nu le
burcu cu muvdu i do stidi le nu pilno zo mosra ta'i makau

> > > tosa'a mi nelci le ti se tasmi be zo fau toi
> >
> > i ui i mi pilno zo fau co'a tu'a le dei xe fanva
>
> .i zo fau jai cinri mi .iku'i mi na nelci le su'o zo fau xe fanva
> zoi gy. if .gy. .iku'i le do selsku cu drani simlu fi mi

i ie zo fau na srana zoi gy if gy

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com