Subject: Re: [lojban] Re: le petit prince - II

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2002 19:47:14 +0000

la djorden cusku di'e

> > >[...]
> > i le xunre cukta cu stidi le du'u pilno zo nu'i joi zo la'u tu'a
> > le smuni
>
> .i .ua je'e .i zo nu'i jo'u zo la'u cu xamgu .i mi ba pilno

i oi nasai xamgu i mi na nelci lo'e steci ke mokca javni i zo nu'i
se smuni lo drata

> > >[...]
> .i mi jinvi ledu'u lo'u je'enai le'u .e zo ki'a ka'e zmiku se
> bacru .i mi na djuno tu'a da poi stidi ledu'u lo pa po'o zmiku
> se bacru be lo'e prenu cu ka'e zasti .i bau la gliban. mi zmiku
> se bacru zoi gy. ouch! .gy. .e zoi gy. huh? .gy. .e so'i drata
> .i mi jinvi ledu'u bau la lojban. piso'a lei cinmo cmavo .e zo
> ki'a .e zo je'e zmiku se bacru lo'e certu tavla

i li'a mi do tugni le du'u za'u zmiku se bacru ba zasti i mi pu
casnu lu je'enai li'u po'o i cumki fa le nu le du'u valsi remei
cu krinu le du'u mi jijnu la'e di'u i ku'i na zasti fa le
pa drani danfu

> .i naku naku zo'u zo ki'a drani .i mi zmanei lo'u je'enai le'u
> caku .i na djuno

i zo ke'o pe'ipei

> > >[...]
> .i .y. mi na djuno .i lakne fa leza'i do drani leka lo gasnu poi
> ke'a ji'a jai bapli cu ka'e mosra .i zo'o to'e lakne fa lonu lo
> finti be le gi'uste cu ba jimgau

i ie la'anaisai u'i

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com