Subject: [lojban] Re: Le petit prince - III

From: Jordan DeLong <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2002 19:14:52 -0500

On Fri, Sep 27, 2002 at 11:33:55PM -0000, jjllambias2000 wrote:
> la djorden cusku di'e
> > .i le namcu pe tu'a zo lo'e cu se galfi .i zo su'o cu binxo zo ro
> 
> i oi na go'i i le namcu pe zo lo'e du zo tu'o enai zo su'o
> i la'e di'u cu ralju lei krinu be le nu pilno zo lo'e

.i li'a do djuno fo na'e bo le xunre cukte .i ri xusra ledu'u le
namce pe zo lo'e cu ba'e ja'a du zo su'o .enai lo drata

.i xy. cy. ja'a cusku ledu'u lu lo'e broda li'u du lu su'opa lo'e
ro broda li'u

> > > > [...]
> > > > > > > > > ibabo ny tolse'a le mi lanpanzi le ny
> > > > > > > > > daski gi'e sfubu lo nu manci catlu le ny dirba
> > 
> > .i .u'u leza'i na jimpe cu ranji
> 
> i bau le fraso zoi fy il se plongea dans la contemplation de 
> son tresor fy i bau le glico zoi gy he plunged into the 
> contemplation of his treasure gy i e'upei

.i ca jimpe ledu'u mu'i makau do co'e .iku'i mi stidi ledu'u lakne
fa leza'i lo drata cu zmadu leka frili jimpe je drani .i .e'u
tu'a zo cfari .e zo dukse .e da poi simsa ri .e ra co'e

mu'o
-- 
Jordan DeLong - [email-masked]
lu zo'o loi censa bakni cu terzba le zaltapla poi xagrai li'u
sei la mark. tuen. cusku