Subject: Re: [lojban] Re: Le petit prince - IV

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Mon, 07 Oct 2002 03:14:37 +0000

la djorden cusku di'e

> > i tu'a lu li renonore pi'e pano pi'e xa li'u mu'a cu tcaci tadji
> > le nu sinxa lo detri i lu li pasonoso li'u cu cmene le nanca
>
> .i .oiru'e lu li pasonoso li'u cu sinxa lo namcu .enai lo nanca .iji'a
> ra na cmene .i .eidai do cusku zo la va'o leza'i cusku lo'e cmene poi
> naku ke'a pritu lo cmavo be la'e zo coi .i ma se jinvi do

i u'i li'a mi jinvi le du'u lo namcu valsi ka'e se pilno fi le nu
ny cmene lo detri i o'i lu li no'o pi'e no'o pi'e no'o li'u na
fatci namcu

> > i ju'ocu'i lu skacinta joi pinsi tanxe li'u xagmau
>
> .i tu'a zo joi cu milxe cizra .i ru'a drani .iku'i le tamsmi cu
> drata lo'e tamsmi po'u pe'iru'e lu skari pinsi tanxe li'u .a lu
> skacinta pinsi tanxe li'u
>
> .i mi na djuno

i le se fanva cu me zoi fy une boite de couleurs et des crayons fy

> > i na go'i i ny barda dukse bu'u lo pixra gi'e cmalu dukse bu'u
> > lo drata pixra i la'a cumki fa lo xagmau selsku i xu stidi
>
> .i mi na djuno tu'a lo se stidi .iku'i ru'a zo vi .e zo va cu
> jai stidi ledu'u va'o lo zvati cu barda gi'e va'o lo drata zvati
> cu to'e barda .i ru'a lo'e pixra na zvati
>
> .i .u'u mi na stidi

i mi ba za'o pensi

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: 
http://photos.msn.com/support/worldwide.aspx