Subject: [lojban] Re: zi'o

From: Jordan DeLong <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2002 22:33:09 -0500

On Wed, Oct 09, 2002 at 10:09:21PM +0000, Jorge Llambias wrote:
> la xod cusku di'e
> >.a'u .i e'o ko bau la lojban. ciksi fi mi fe le ka lu zukte fi zi'o li'u
> >frica lu zukte fi noda li'u ce'u
> 
> i di'e mu'a
> 
> i mi zukte lo'e nu mi farlu kei noda
> i ku'i mi ja'a zukte lo'e nu mi farlu kei zi'o
> 
> i mi zukte lo'e nu mi vofli kei noda
> i ji'a mi na zukte lo'e nu mi vofli kei zi'o

ni'o ju'oru'e do na danfu le preti be fi la xod. .i ri se cinri
ledu'u makau te frica sa'e lu zukte fi zi'o li'u lu zukte fi noda
li'u .i lei do jufra naku dunli

ni'o pe'i lu zukte fi zi'o li'u goi ko'a dunli lu gasnu li'u .i
lu zukte fi noda li'u goi ko'e na go'i .i ko'e na cusku ledu'u
makau se gasnu .e ledu'u xukau gasnu .i ko'a ja'a go'i

ni'o pe'i ko'a .e ko'e jibni leka drani .i le smuni cu milxe te
frica to zo'osai ru'a la pycyn. xusra ledu'u mutce te frica gi'e
traji malglico toi .iku'i le remei ka'e se smuni le se djica be
le cusku

ni'o mo'u kasta'a mu'o
-- 
Jordan DeLong - [email-masked]
lu zo'o loi censa bakni cu terzba le zaltapla poi xagrai li'u
sei la mark. tuen. cusku