Subject: Re: [lojban] Re: zi'o

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2002 18:00:56 +0000

la djorden cusku di'e

> > ni'o pe'i lu zukte fi zi'o li'u goi ko'a dunli lu gasnu li'u .i
> > lu zukte fi noda li'u goi ko'e na go'i .i ko'e na cusku ledu'u
> > makau se gasnu .e ledu'u xukau gasnu .i ko'a ja'a go'i
>
> .oiru'a mi pu djica lenu cusku ledu'u leza'i lu gasnu li'u cu dunli
> lu zukte fi zi'o li'u cu na nibli ledu'u lu gasnu li'u ka'e basti
> .i pe'i le smuni'i cu te frica lu gasnu li'u ko'a

i pe'i lu gasnu li'u lu zukte fi zi'o li'u frica le di'e se
mupli i lu mi gasnu le nu le mlatu cu citka li'u i lu mi zukte
le nu mi citka li'u

i lo'e zukte ta'e pagbu lo'e se zukte i lo'e gasnu ta'e
na pagbu lo'e se gasnu i ku'i ka'e nu ja'a go'i i mu'a
lu mi gasnu le nu mi citka li'u ka'e se smuni le du'u mi
zukte da poi rinka le nu mi citka

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com