Subject: Re: [lojban] Re: zi'o

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sat, 12 Oct 2002 02:10:00 +0000

la djorden cusku di'e
> > > .i pe'ipei na drani fa lo'ezu'o cusku lu mi zukte lenu le mlatu
> > > cu citka li'u
> >
> > i pe'i drani na gi'a cizra se smuni i stidi fi mi fe le du'u mi
> > zukte le nu le mlatu cu citka mi
>
> .u'u na jimpe le remoi selsku be do

i tu'a le jufra poi do sitna cu stidi la'e di'u mi i jy pensygau
mi la'e lu mi zukte le nu le mlatu cu citka mi li'u

> .i pe'i lu mi zukte lenu le
> mlatu cu citka mi li'u na na drani gi'e smuni jibni lu mi gasnu
> lenu le mlatu cu citka mi li'u .e lu mi zukte lenu mi se citka
> le mlatu li'u .e su'odrata

i ie i do mi na toltugni

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Join the world’s largest e-mail service with MSN Hotmail. 
http://www.hotmail.com