Subject: Re: [lojban] Re: Le petit prince - V

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2002 03:06:26 +0000

la djorden cusku di'e

> > > > ni'o mi fa'irgau le cmalu noltrube'a le du'u lo'e tricrbaobabu genai
> > > > dzispa giku'i tricu co barda tai lo'e malsi kei e le du'u 
>va'oji'asai
> > > > le nu da'i ny bevri piro lo xanto so'imei kei le so'imei na mo'u 
>co'e
> > > > su'opaji'asai tricrbaobabu
>
> .i va'o le remoi zo'u xu le cusku cu pensi tu'a lo steci
> xanto so'imei

i go'i i le da'i se bevri ke xanto so'imei

> .i ru'a mi na jimpe fi le smuni .i mi pu pensi zoi gy. The thought
> of (carrying) the elephants caused the petit prince to smile .gy.

to zo cmila se smuni zoi gy laugh gy enai zoi gy smile gy toi

> .i xu smuni simsyzmadu fa ledu'u le cmalu noltrube'a cu se cmilygau
> loi xanto .i ru'a mi na jimpe

i no da poi xanto zo'u lo sidbo be da cu ckini le noltrube'a

> .i pe'i lezu'o cusku zo ra cu ba'e to'e cfipu zmadu .i lezu'o pilno
> zo goi jo'u loi cmavo be la'e zo ko'a cu mutce xamgu

i ko krefu cusku di'u mi ca le nu do bau le lojbo cu ba'e tavla
gi'enai ciska po'o

> .iku'i mi pu
> pensi ledu'u lakne fa ledu'u do rigni mu'i noda zo'o

i mi gleki le nu do jinvi le du'u naku mi rigni mu'i da
i ku'i u'i pe'i do skudji lo drata

> .isemu'ibo mi
> stidi zo ra noi stidi tu'a le smuni poi dranysimsa

i zo ra zo ty zmadu le ka ce'u ka'e sinxa makau

> .i xu do na tugni mi ledu'u le do selsku cu cfipu mutce

i xu zoi gy it gy bau le glico cu ta'e cfipu

> > i lei tricrbaobabu cu dukse le ka ce'u se kancu fi makau
> > i va'i lei tricrbaobabu cu dukse le ka xokau lu'a ce'u zvati
>
> .i mi mutce mutce leka na'e jimpe .i ma smuni zo kau va'o do

i le danfu be le preti i mu'a ty se kancu fi li pano i seki'ubo
ty dukse le ka ce'u se kancu fi li pano i ma smuni zo kau va'o do

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Join the world’s largest e-mail service with MSN Hotmail. 
http://www.hotmail.com