Subject: Re: [lojban] Re: Le petit prince - V

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2002 16:48:05 +0000

la djorden cusku di'e

> > > .iku'i mi pu
> > > pensi ledu'u lakne fa ledu'u do rigni mu'i noda zo'o
> >
> > i mi gleki le nu do jinvi le du'u naku mi rigni mu'i da
> > i ku'i u'i pe'i do skudji lo drata
>
> .i na go'i

i oi je'upei do djica le nu casnu le du'u xukau mi rigni
i mi djuno le du'u mi na mutce le ka ce'u melbi i ku'i xu
rigni oi

> .i lu naku do rigni mu'i da li'u dunli lu do rigni mu'i noda
> li'u .iku'i lu naku do rigni li'u na dunli

i drani i ku'i pe'i do skudji le sedu'u ge mi se rigni gi noda
mukti le nu mi se rigni i ku'i do na pu xusra le du'u mi ca'a se
rigni

> > > .isemu'ibo mi
> > > stidi zo ra noi stidi tu'a le smuni poi dranysimsa
> >
> > i zo ra zo ty zmadu le ka ce'u ka'e sinxa makau
>
> .i je'usai mi na jimpe ledu'u makau smuni le do selsku be tu'a zo
> kau .i mi na'eka'e spuda

"{ra} exceeds {ty} in what they can stand for."

> > > > i lei tricrbaobabu cu dukse le ka ce'u se kancu fi makau
> > > > i va'i lei tricrbaobabu cu dukse le ka xokau lu'a ce'u zvati
>
> .i na jimpe tu'a zo kau .i .u'u mi na sanji lo preti poi srana

i lu ty se kancu fi ma li'u e lu xo lu'a ty zvati li'u cu srana
preti

> .i va'o mi zo kau se smuni da poi le cukta cu cusku .i naku mi
> ca xusra ledu'u le tai selsku be do na mapti tu'a le cukta kei
> toku'i cumki fa ledu'u go'i ba'o lenu jimpe toi .iku'i je'u mi
> na djuno ledu'u makau tai smuni
> .u'u

i mi na morji caku le du'u le cukta cu ciksi zo kau fo makau to cy
na ca zvati mi toi i ku'i pe'i le nu mi pilno zo kau cu fadni

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com