Subject: Re: [lojban] Re: brivla for 'intend'

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2002 23:45:38 +0000

la djorden cusku di'e

> > > .i ro da poi valsi fi la lojban. zu'o ganai de poi valsi fi la
> > > gliban zi'epoi satci mapti da gi la lojban. ge jai klesi la
> > > gliban. gi mifra gi'enai ja'a bangu
> >
> > i na dunli i mutce zmadu le ka tsali i je'upei le nu papo'o valsi
> > cu satci mapti cu nibli la lojban na bangu i pe'i dukse
>
> .i mu'i ma do cusku lesedu'u cusku lesedu'u lenu pa po'o vasli
> cu satci mapti cu nibli .i le namcu porsi cu vajni .i .e'u le se
> pensi be do cu smuni lu de poi valsi fi la gliban. ku'o ro da
> poi valsi fi la lojban. li'o li'u .i mo

i do cusku lo simsa be di'e

i ro da poi lojbo valsi zo'u ganai da glico mintu ginai la lojban bangu

i seni'ibo ro da poi lojbo valsi zo'u naku ge da glico mintu gi la
lojban bangu

i seni'ibo naku su'o da poi lojbo valsi zo'u ge da glico mintu gi
la lojban bangu

i seni'ibo naku ge lo lojbo valsi cu glico mintu gi la lojban bangu

i seni'ibo ganai lo lojbo valsi cu glico mintu ginai la lojban bangu

iseni'ibo cu'u do le du'u su'o lojbo valsi cu glico mintu cu nibli le
du'u la lojban na bangu

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Surf the Web without missing calls! Get MSN Broadband. 
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/freeactivation.asp