Subject: Re: [lojban] RFC on translation; Little Things

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2002 23:24:59 +0000

melbi xe fanva doi djorden i frili fa le nu tcidu i di'e pinka
so'omei

>.i clira ca le djedi fa lenu le tcima cu binxo gi'e lei snime cu
>runme gi'e toljinsa djacu binxo

i pe'i le tcima cu cenba i ty na binxo na'e bo ty
i ji'a do pilno zo gi'e lo nu na gendra

>.i lei linji pe ri mo'ini'a sakli
>terka'a le cmalu je galtu be tai le'e janco be'o canko poi se crane
>fi le trixyfoi

i ma crane le canko le trixyfoi i pe'i le trixyfoi cu crane le canko
le bartu be le zdani

>.i lu mi gleki lenu do cliva .i mi gleki lenu do cliva sei ko'e
>cusku .i xu do tirna li'u

i e'u lu je'e pei li'u basti lu xu do tirna li'u

>.i lu do malpre bersa

i pe'i zo bersa cizra i xu ko'a bersa ko'e

>.ibaku ko'a barkla fu le zutku'a

i zo fi xu

>.i le cifnu goi ko'i puco'a klaku .ije ko'e vimcu le cifybu'u le
>ko'i ru'u stedu

i le ru'u stedu na du le sruri be le stedu i simsa le stedu
poi sruri da

>.i ko'a catke ko'e fa'a le bitmu baku gi'e troci lenu daspo le se
>la'arjai be ko'e

i pe'i ko'e la'arjai le cifno i xu ko'a troci le nu daspo le cifno

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Internet access plans that fit your lifestyle -- join MSN. 
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/default.asp