Subject: Re: [lojban] Re: RFC on translation; Little Things

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2002 03:43:26 +0000

i la djorden cusku di'e

> > i ma crane le canko le trixyfoi i pe'i le trixyfoi cu crane le canko
> > le bartu be le zdani
>
> .i na jimpe ledu'u makau te frica .i mi ju'oru'e jinvi ledu'u le te
> crane cu xusra ledu'u makau smuni tu'a lu le crane li'u .i piso'o lei
> blaci cu crane fi le trixyfoi to lu le bartu be le zdani li'u toi .e
> le nenri be le zdani .i pe'ipei

i cizra mi fa le nu skicu le se crane e le te crane enai le crane
i le trixyfoi ka'e te crane fi lo drata i ku'i pe'i va'o le nu casnu
le canko e le trixyfoi enai lo drata kei le rarna te ckini du le
ka ce'u ce'u crane zo'e

> > >.ibaku ko'a barkla fu le zutku'a
> >
> > i zo fi xu
>
> .i na go'i .i le jvoste cu xusra ledu'u la'e
> lu ko'a klama fi ko'e noi se bartu ku'o ko'o ko'i
> nu'i ga va'o zo ko'u fe ko'u nu'u gi fe da noi bartu li'u
> cu smuni

i cizra i pe'i se smuni lu ko'a klama ko'e noi bartu ko'i ku'o
ko'i ko'o ko'u li'u

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Unlimited Internet access -- and 2 months free!  Try MSN. 
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/2monthsfree.asp