Subject: Re: [lojban] Re: RFC on translation; Little Things

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2002 18:31:46 +0000

la djorden cusku di'e

> > i cizra mi fa le nu skicu le se crane e le te crane enai le crane
> > i le trixyfoi ka'e te crane fi lo drata i ku'i pe'i va'o le nu casnu
> > le canko e le trixyfoi enai lo drata kei le rarna te ckini du le
> > ka ce'u ce'u crane zo'e
>
> .i ma poi drata cu crane fi le trixyfoi .i na jimpe ledu'u ni'i
> makau vajni
>
> .i xu do xusra ledu'u ro crane cu crane ri .i cizra simsa .isemu'ibo
> ba'a mi na jimpe do

i mi na xusra la'e di'u i mi xusra le du'u le trixyfoi cu crane
le canko i mi na xusra le du'u le trixyfoi cu crane ri

> .i mi na skicu le crane mu'i leza'i le crane naku vajni .ipo'o
> leza'i le canko cu ka'e se pilno fi lenu viska le trixyfoi ri'a
> leza'i le trixyfoi cu mlana le canko lo linji poi panra le canko
> zi'e poi pagre le canko kei kei cu vajni

i pe'i le nu le trixyfoi ka'e se viska pa'o le canko cu
nibli le nu ty crane cy i le te crane cu manri i mu'a
le trixyfoi cu crane le canko le bartu be le zdani ije
le prenu cu crane le canko le nenri be le zdani

> > i cizra i pe'i se smuni lu ko'a klama ko'e noi bartu ko'i ku'o
> > ko'i ko'o ko'u li'u
>
> .i va'o ro za'i lo jvoste cu xusra lo smuni kei mi nelcu'a sy.
> .enai lo drata

i mi zmanei le nu pensi i xu do na zanru le nu lo jvoste
ka'e naldrani i so'e lujvo smuni pe le jvoste cu se finti
pa prenu i seki'ubo la'a srera da i ma ka'e krinu le nu
lo tai cizra cu sumti stura zo barkla

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Get faster connections -- switch to MSN Internet Access! 
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/default.asp