Subject: Re: [lojban] Re: RFC on translation; Little Things

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sat, 19 Oct 2002 00:01:52 +0000

la djorden cusku di'e

> .ie manri .i mi galfi .i jinvi ledu'u lezu'o tavla fi le manri
> cu ji'a drani .iku'i cumki fa leza'i milxe cizra

i ie i mu'a lu le trixyfoi cu te zunle le canko li'u cu smuni
dunli lu le trixyfoi cu te crane le canko li'u

> .i leza'i le valsi cu se smuni pa po'o da cu zmadu leza'i so'a
> prenu cu galfi fi so'a drata smuni .i va'o leza'i galfi kei le
> valsi cu se smuni du'e da

i xu do platu le nu morji ro sumti stura pe le jvoste i mi zmanei
le nu cilre fi loi sampu javni

> .i lakne fa leza'i da'i mi na tugni lo valsi poi se vasru lo liste
> .iku'i le jvoste poi se finti la nitcon. cu xamgu mi .i to na
> vasru loi xlali lujvo ne tai zo balcukta .e su'o drata toi

i jy xamgu mi ji'a i ku'i mi na pilno jy ca le nu mi tcidu lo
lojbo selsku iseki'ubo mi na pu jimpe fi le cizra stura

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Unlimited Internet access for only $21.95/month.  Try MSN! 
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/2monthsfree.asp