Subject: Re: [lojban] Re: Le petit prince - VI

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sun, 27 Oct 2002 21:31:48 +0000

la djorden cusku di'e

> > do ze'u se zdile no na'e bo lo'e nu xutla pe
> > lo'e solri nu canci i mi facki le di'u cnino tcila ca le cerni be
> > le vomoi donri ca le nu do cusku di'e
>
> tosa'a
>
> .i xu lu no na'e bo ko'a li'u dunli sa'enai lu ko'a li'u

i lu ko'a enai lo drata be ko'a li'u i simsa lu ko'a po'o li'u

> .i mi
> troci jenai snada lenu jimpe fi lu lo'e nu xutla pe lo'e solri
> nu canci li'u .i ru'a smuni fa la'elu lo'e nu le solri cu xutla
> canci li'u .i mo

i ie i pe'i le sidbo cu srana lo'e nu to'e vlile

> > ni'o je'u ca le nu dormidju fi le merko kei le solri cu ka'u
> > canci le fraso i banzu fa le nu klama le fraso ze'i lo mentu kei
> > le nu zvati lo solri nu canci i ku'i uinai le fraso cu mutce le
> > ka darno i ku'i bu'u le do tai cmalu terdi cu banzu fa le nu
> > bevri le do stizu ze'a lo taplai be li so'o i do viska lo'e
> > solri nuncanci ca ro krefu poi do djica
>
> tosa'a .i mi milxe se cfipu tu'a zo taplai toi

i oi i lu ve'a lo taplai li'u cu drani i je'epei

> > -- i ca lo djedi mi viska le nu le solri cu vociroi canci
> >
> > i bazaku do jmina cusku di'e
> >
> > -- i o'e ca lo'e nu zu'i tai badri kei zu'i mutce nelci lo'e
> > solri nu canci
> >
> > -- i ja'o ca le djedi pe lei voci krefu do tai badri pei
> >
> > i ku'i le cmalu noltrube'a na spuda
>
> tosa'a .i ru'a leza'i badryrai ca le djedi cu mukti lenu voci nu
> le solri cu canci cu se viska .i mo toi

i badrytce i mi'o na djuno le du'u xukau badryrai

> > -------------------------
>
> .i.ue le pu ckupau cu cmalu .i mi milxe se cifpu ri'a leza'i na
> tavla fi le pu te tavla .i mu'a no tricu cu vajni caku .i na djuno

i ro djedi le cusku cu facki fi lo cnino datni be le noltrube'a

> .i .uenai pluka fa lezu'o tcidu gi'e te pinka

i pluka fa le nu tcidu lei pinka

ki'e mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Get a speedy connection with MSN Broadband.  Join now! 
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/freeactivation.asp