Subject: Re: [lojban] Re: Le petit prince - VI

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2002 00:25:22 +0000

la djorden cusku di'e

> > > .i xu lu no na'e bo ko'a li'u dunli sa'enai lu ko'a li'u
> >
> > i lu ko'a enai lo drata be ko'a li'u i simsa lu ko'a po'o li'u
>
> .i mi pensi .i cumki fa leza'i se smuni la'elu no drata be ko'a
> .u ko'a li'u

i drani

> .i cumki fa leza'i la'elu no na'ebo da li'u na xusra
> la'e zo da .i ji'a cumki fa leza'i stidi jenai xusra la'e zo da
> .i pe'ipei

i mi do tugni tu'a le sidbo i ku'i pe'i do na drani pilno zo da
i ro da su'o de zo'u na'e bo da du de i pe'i lu no na'e bo da li'u
cu mintu lu no de li'u

> > > .i mi
> > > troci jenai snada lenu jimpe fi lu lo'e nu xutla pe lo'e solri
> > > nu canci li'u .i ru'a smuni fa la'elu lo'e nu le solri cu xutla
> > > canci li'u .i mo
> >
> > i ie i pe'i le sidbo cu srana lo'e nu to'e vlile
>
> je'e .i ganai tai smuni .aidai gi mi milxe jinvi ledu'u lei valsi
> cu ka'e zenba .i .e'u milxe cizra fa lenu pilno zo nu jo'u zo
> xutla .i mu'a .e'u lu lo'e xutla nu le solri cu canci li'u co'e
> .i mo

i cumki i ku'i mi pu troci le nu stali le se fanva

> .i ji'a pensi ledu'u xukau zo pu'u zo nu zmadu .i le noltrube'a
> cu nelci xusra tu'a le ba'e ca'o canci .enai le pu'ojeba'o canci
> .i .e'u zo pu'u tai stidi ka'eku .i pe'ipei

i zo nu cu nutli i pe'i zo pu'u e zo zu'o e zo za'i e zo co'i
ta'e dukse le ka satci i nalsarcu pluja

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Get a speedy connection with MSN Broadband.  Join now! 
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/freeactivation.asp