Subject: Re: [lojban] Re: Le petit prince - VI

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2002 02:01:08 +0000

la djorden cusku di'e

> > i mi do tugni tu'a le sidbo i ku'i pe'i do na drani pilno zo da
> > i ro da su'o de zo'u na'e bo da du de i pe'i lu no na'e bo da li'u
> > cu mintu lu no de li'u
>
> .i lu na'e bo ro da li'u du lu no di li'u

i dunli fi le ka smuni enai ku'i du

> .i lu no na'e bo ro da li'u
> cu sezyjetnu .i ru'a mi na mulno jimpe do

i go'i ra'o i mi'o pu casnu lu na'e bo da li'u enai lu na'e
bo ro da li'u i na'e bo da du de

> > i cumki i ku'i mi pu troci le nu stali le se fanva
>
> .i cizra .i ru'a bau le fraso loi tai cusku cu na cisra .i mi na
> djuno .iku'i ja'aku bau la lojban. milxe cizra .i ganai do jinvi
> ledu'u ja'a cizra bau fy. gi ko na galfi .i ganai naku do jinvi
> gi .e'u le nu do galfi cu na na xlali

i bau le fraso zoi fy Tu n'avais eu longtemps pour distraction
que la douceur des couchers de soleil fy

> > i zo nu cu nutli i pe'i zo pu'u e zo zu'o e zo za'i e zo co'i
> > ta'e dukse le ka satci i nalsarcu pluja
>
> .i ru'a do smudji tu'a zo mu'e .enai zo co'i

i u'i drani i mi noroi pilno i seki'ubo na morji

> .i lei cmavo be la'e zo nu be'o poi do cusku ke'a cu se vrusi
> pe'a .i curmi lezu'o cuskykai cusku .i leza'i lo'e cukta cu tavla
> fi loi fasnu po'o cu sudga pe'a vau .e'u

i mi sinma le do se jinvi gi'e ku'i na kansa do tu'a jy

> .i lei cmavo cu cmalu jeke ku'i vajni kakne ke'e ji'a stidi

i pe'i do skudji lu so'umei li'u enai cmalu i pe'i du'emei
i ku'i mi randa le du'u le cuntu ka'e se jinvi

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Internet access plans that fit your lifestyle -- join MSN. 
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/default.asp