Subject: Re: [lojban] Re: <more grumbling> cfari vs. fanmo

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2002 22:54:26 +0000

la djorden cusku di'e

>cfari and fanmo aren't parallel in concept. cfari and mulno are.
>
>I think krasi is the on which is parallel to fanmo.

I agree about {krasi}/{fanmo}, but {mulno} is not really the
counterpart of {cfari}. {cfari} is about a change of state,
while {mulno} is not. {mulbi'o} would correspond to {cfari}.
In fact:

le fasnu cu cfari -> co'a fasnu
le fasnu cu tolcfa -> co'u fasnu
le fasnu cu mulbi'o -> mo'u fasnu

We might also say:

le fasnu cu zilbre -> pu'o fasnu
le fasnu cu ranji -> ca'o fasnu
le fasnu cu mulno -> ba'o fasnu
le fasnu cu mulno jeku'i ranji -> za'o fasnu

and also perhaps:

le fasnu cu zildicra -> de'a fasnu
le fasnu cu tolzildicra -> di'a fasnu

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Get faster connections -- switch to MSN Internet Access! 
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/default.asp