Subject: Re: [lojban] Re: Le Petit Prince - VII

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Tue, 05 Nov 2002 02:59:14 +0000

la djorden cusku di'e

> > i lu srana lo mucti krati be lo'i broda li'u cu xamgu ve skicu
> > le du'u mi pilno tai makau
>
> .i na dunli lu pa da'i broda li'u vau pe'i .i lu lo'e broda li'u
> jai srana piso'a loi broda .i lo'i ja'a broda .enai papo'o da'i
> broda cu vajni

i xo da krati i lo'i ja'a broda ka'e du lu'i no da i ji'asai va'o
la'e di'u lu lo'e broda li'u se smuni

> > i lo'e pavyseljirna cu blabi i ku'i naku da poi pavyseljirna
> > cu blabi i zo le'e cu srana lo'e steci girzu i le se fanva na
> > srana lo steci girzu be loi xrula
>
> .i mi na tugni fi ledu'u lo'e pavyseljirna cu blabi .i ganai le
> te kancu be lo'i pavyseljirna cu du li no gi lu lo'e pavyseljirna
> li'u selsmu noda .i .e'u le'e pavyseljirna cu blabi

i lu le'e pavyseljirna li'u cu srana lo steci girzu poi le cusku
cu pensi ke'a i lu le'e pavyseljirna li'u cu srana lo krati be
le girzu i lu lo'e pavyseljirna li'u cu srana le smuni be zo
pavyseljirna enai lo steci pavyseljirna

> .i lezu'o cusku la'elu lo'e pavyseljirna cu broda li'u cu faurti'i
> leza'i le cusku cu ja'a jivni ledu'u le te kancu be lo'i pavyseljirna
> cu zmadu li no

i pe'i na go'i i pe'i le te kancu na vajni

> > i le te kancu be lo'i broda cu na srana zo lo'e i le smuni be
> > zo broda be'o po'o cu srana zo lo'e
>
> .i na go'i .i ro cmima be lo'i broda be'o po'o cu vajni

i mi do toltugni i pe'i no cmima cu vajni i le ralju krinu be
le nu mi pilno zo lo'e cu nu rivbi le nu tavla fi lo cmima

> > i mi ze'a pensi le cuntu co'a li pasosovo i co'a go'i pu le nu
> > le cukta cu zasti
>
> .i ganai la'edi'u jetnu gi li'a ge zo lo'e ba'e ja'a se galfi gi
> le tolci'o smuni cu na ca drani

i na sarcu le nu do krici lei mi valsi i do ka'e tcidu lei tolci'o
notci pe le liste i ku'i mi na jimpe le do logji i ki'u ma le nu
mi pensi cu nibli le nu zo lo'e se galfi

> > i lu renro cusku li'u cu pensygau mi lo'e nu da cusku de ca le
> > nu da renro di poi dacti
>
> .i lu renro cusku li'u ka'e cusku so'a da .i go'i le se smudji
> be do .i ku'i zo renro na ka'e smuni za'u pa da .ije li'a naku
> smuni le se smudji be do

i mi na stidi le nu galfi le smuni be zo renro i le nu pilno lo
smuni le nu jarco lo drata cu rarna gi'e ka'e xamgu va'o le nu
na dukse

> .i zo la'e na dukti zo lu .i dukti zo lu'e

i zo lu'e cu simsa zo lu i zo djan du lu'e la djan

> > i ro valsi poi loi jbopli cu pilno ke'a cu lojbo i mi na finti
> > zo gumri
>
> .i xu do sanji leza'i la'e di'u dunli ledu'u ro valsi poi loi jbopli
> cu pilno ke'a cu lojbo gi'u glico

i oi i ro valsi poi pilno ke'a le nu tavla bau la lojban i pe'i
do pu drani jimpe

> .i ro lojbo prenu cu tavla fi la gliban. .iku'i lo glico na lojbo

i so'i glico cu lojbo i le ka ce'u glico na natfe le ka ce'u lojbo

> > > .i lu le ka nu jimpe li'u cu mutce cizra cusku tadji
> >
> > i ku'i lo'e nu sisku le ka ce'u fasnu na mintu lo'e nu sisku
> > le ka ce'u prenu i lo'e nu sisku le ka ce'u jimpe cu mintu
> > lo'e nu sisku le ka ce'u prenu
>
> .i lu sisku leka ce'u jimpe li'u na dunli lu sisku leka ce'u prenu

i lo'e jimpe cu prenu

> .i le sisku cu prenu .i ri na nitcu lenu sisku leka prenu .iku'i
> le sisku cu na jimpe .i sisku co nitcu leka jimpe

i le nu sisku le ka jimpe cu nu troci le nu facki le du'u makau
zvati lo jimpe

> > > .i mu'i ma do jinvi ledu'u zo bo na cikre .i le gerna cu jornygau
> > > loi jufra pe zo bo
> >
> > i mi na ka'e ciksi bau le lojbo i mi ka'e ciksi bau le glico
> > va'o le nu do se cinri
>
> .i mi se cinri .iku'i mi ju'oru'e jinvi ledu'u le cukta cu ja'a
> cusku ledu'u zo bo cu sidju .i ganai do ja'a jinvi ledu'u le do
> se ciksi cu to'e cukta srana gi mi na se cinri

i do jinvi le cukta cu prane i ku'i le cukta na prane i le cukta
finti cu xusra le du'u fy na certu le logji saske

> .iku'i ganai gonai
> do na djuno ledu'u makau se xusra le cukta gi do jinvi ledu'u le
> cukta cu xusra noda poi vajni gi mi ja'a se cinri

i naku go mi djuno le du'u makau se xusra le cukta gi mi jinvi
le du'u le cukta cu xusra noda poi vajni i seki'ubo mi na djuno
le du'u xukau do ja'a se cinri

> .u'iru'e

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Internet access plans that fit your lifestyle -- join MSN. 
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/default.asp